2009. július 12., vasárnap

Cikkajánló és nyílt levél a szerzőnek*


Kedves Kata!

Régóta követem az életed eseményeit (bár férfiasan bevallom, még egyetlen könyvedet sem olvastam), és nagyon tisztellek azért, ahogy gondolkodsz, ahogy érzel, ahogy írsz, és ahogy élsz. Nagyon imádom azt a mélységet, ami a szavaidból árad, minden egyes új blogbejegyzésedre úgy készülök rá, hogy megvárom a megfelelő alkalmat, amikor elmém elcsendesedik, elvonulok a külvilág zajától, főzök magamnak egy teát, és akkor leülök Tisza Katát olvasni. Csodálatos belegondolni, hogy mennyit gyarapodtál az elmúlt évek során, szavaidat már nem csak a Szépség hatja át, az Erő is sugárzik belőle. Lenyűgöző, hogy milyen hosszú és kalandos úton mentél eddig keresztül, s talán majd egyszer még te is Haza találsz. Mindenesetre remélem, hogy büszke vagy mindarra, amit eddig elértél és átéltél, én büszke vagyok rá, hogy létezik egy ilyen Magyar Nő, mert - ellentétben sok "nagymagyarral" - te attól vagy Magyar, amitől a magyaroknak igazán nagynak kellene lenniük: a Szíved tesz Magyarrá.


Csak azt szerettem volna mondani, hogy ezzel a cikkel most igazán szívemből szóltál.

Köszönettel:
egy idegen honban élő magyar




*mivel nem tudtam kommentben elküldeni azon a tetves nlcafe blogon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése